åhnej

Hej, igår skulle vi ju hämta min moster på flygplatsen. Klockan vad ungefär 10 på kvällen då vi for... Sen kom vi tillbaks halv elva, eller jag vet inte elva kanske. Nåt mellan halv elva å elva iallafall:)
Jag fick några saker, som vanligt, vilket är roligt! Sen vart klockan halv tolv. Jag visste inte riktigt om jag skulle till skolan idag. Och nu sitter jag här och är förkyld och hemma från skolan. Det är superjobbigt!
Men jag har INTE svininfuensan.

Igår efter skolan vad jag med Alma, Cornelia och Amina. Det var kul:) Sen GICK jag hem från Alma till mig (det är ungefär 2 km) Det var jobbigt.., Jag kom hem, ingen vad hemma (konstigt) När jag hade varit hemma i 2 minuter ungefär så ringde min pappa och sa att han och mamma kunde skjutsa hem mig från Alma. Men jag vad ju redan hemma så ja... När jag hade ätit så vad jag med Alma och Amina:) Det var också kul:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0