dålig rubrik

Hej:)
Nu är klockan kvart över 7 på morgonen, jag har ätit frukost, så ja.. snart ska jag nog borsta tänderna; om det var sommar (inte sommarlov utan bara sommar på skolan) så skulle jag typ sitta å äta frukost nu eller vid halv 7;S för att då far man ju tidigare för man typ cyklar:) Men idag är det första dagen som jag går till skolan så jag måste gå lite tidigare så ni vet.
Åhhnej! Jag har superont i halsen, är det nån av er som har svininfuensan? KOMMER NI IHÅG VAD JAG SA IGÅR? Haha, ja att jag hade en annan header än vad jag har nu. Men det vad inte det jag tänkte på. Ja, jag <menar dedär att det är 11 sjuka i våran klass!:O nån kommer kanske tillbaka idag.
 Aaa, tidigare i inlägget skrev jag ju att jag hade en ny header. Haha, jag kan förklara:
*Vi har photoshop
*Jag gjorde headern i photoshop (inte så fin)
*Hade aldrig använt det
*Så det blev fel storlek...
*Halva headern är svart som ni ser:P
*Det blev bara så:O

Det var headerns historia. Förresten, skulle ni kunna kommentera just innan ni går? Tack isåfall, jag kommer nog att skriva flera inlägg idag, tror jag. MEN jag LOVAR INGET! det är bara om jag inte har nåt att göra sen...
Ojdå, nu ska jag nog borsta tänderna för att den e 25 över 7 nu. Hihi:P KOM IHÅG ATT KOMMENTERAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0