happy halloween!

Hejj<3
igår var jag ju som sagt hos alma. Kvällen började med att vi satt och pratade och väntade på att alla skulle komma. När alla var där så gick ju bus eller godis. Haha, jag gick med Cornelia och Vendela:) De  blev mke godis kan jag säga. Sen gick vi in och vi la ihop allt godis. (alltså vi gick i grupper och plingade på hos folk) Sen såg vi liite idol. Tills alla hade gått klart alltså. Sen gick vi ner och såg "Spöktimmen" (en film):) Sen minns jag inte riktigt har vi gjorde. Aja, sen så gick vi upp och såg mera idol. Erika åkte ju ut...
Jag, Cornelia, Madde och Felicia hade lite svårt att somna. Men tillslut så låg alla och sov.

Åh, jag längtar INTE tills imorrn så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0