Hej som sagt!

Hej igen<3<3
Det hära är det 3:e inlägget för idag. Tack alla ni som kommenterat! Men vad tycker ni om att jag skriver ofta? De vill jag veta... Ehm, har varit hemma ett tag nu. Men vi har varit hos nån och fikat. Och kom hem för dygt en timme sen. Klockan är halv elva nu, så ja...:D
En sak som är typiskt i västerbotten. Snön kommer, man blir glad, men samtidigt inte. Efter nåra timmar/ett dygn så försvinner snön helt typ! Så om man gillar att fota så måste man skynda sig när snön väl hälsar på tidigt! Annars kan man ju också fota senare på vintern! Vetinte varför jag skrev allt dedär men...:) Nu ska jag sitta vid datorn ett tag till, sen blir det nog att se på tv!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Får du vara uppe så sent när jag inte är hemma?

2009-10-28 @ 22:48:39
Postat av: Anonym

Om du inte hittar nått intressant att titta på tv så kan du ju alltid titta på det här klippet! ;)



http://www.youtube.com/watch?v=joPVSCQ5_uU

2009-10-28 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0