Hejj:)

Hejj<3
Igår var vi först på stan och åt lunch och lite mer. Sen for vi på Nordanå och gick i museet. (vet inte hur det stavas) Sen for vi på Max och åt middag. Efter det så for vi till Nordanå IGEN. För att vi skulle tydligen på nån Prova på salsa grej. Men vi var där en timme tidigt. Så ja.. jag och min mamma gick på en liten promenad. Sen gick vi in. Haha, så såg gårdagen ut för mig ungefär!

Snart ska jag till Alma. Men först ska jag packa, för att men skulle ju sova över där:) Idag har vi provat att sätta ihop olika kläder så det skulle bli en Halloweendräkt. Vi lyckades. Och vi har också pysslat, för imorrn ska vi ju ha en liten Halloween fest.  Vi gjorde en sånhära pumpa. Alltså en sån som man köper på affärn och sen skär man bort toppen. Tar bort det som är i pumpan och sen så kan man ha ljus i den. Och efter det så sätter man på toppen (huvudet) Kan visa en bild: (det är inte den vi gjorde, utan en bild jag hittade på google)
 Hihi:)
Kommer ju inte att skriva mer sen efter som att jag ska till Alma. Och jag vet inte hur mke jag skriver  imorrn..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nice ^.^

2009-10-30 @ 15:59:38
URL: http://enyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0