kommentera;D

Hej, ni har blivit bättre på att kommentera kan jag då säga! fortsätt så. Men kommentera oftare. Alltså typ varje dag. Haha


Just nu gör jag inget speciellt, är hemma själv för att min mamma och min moster är typ på kanotudden och fiskar. Nämen jagvetinte nåt iallafall:) Ska nog snart försöka att göra en ny header efter som att, ja ni fattar nog. Den är för liiten-.- Senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra menmen...  Om ni har tid så kan ni skrålla ner och kolla lite på inläggen som jag skrev igår. Funderar typ på att börja skriva lite mer "ofta" men vi får se hur det blir med den saken!
 eller  (klickbara)

Samma bilder, men ena är redigerad^


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken ruskig bild din mamma har av dig! Är det verkligen mitt barnbarn;)

2009-10-28 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0