okej

HEJ
är fortfarande sjuk... aja:P
Såhär har vädret sett ut idag:
*Blåsigt, ganska kallt
*Snö
*(5min efter) Blåsigt, ganska kallt
*(10min efter) Snö
*(5min efter) Blåsigt, ganska kallt
*(20min efter) Snö
osv. Haha ja ni fattar? vädret varierar hela tin´


Hihi, nu har jag inget att göra, så ja, jag gör bara nåt. JAG GÖR NÅGRA BILDER I PAINT, SEN FÅR NI SÄGA VILKEN SOM ÄR SNYGGAST? okej? JAA, BRA. DÅ KÖR VI (JAG)!
1.Haha, inte fin

2.Haha, inte heller fin. Det syns int vad det står med den står typ hej, nej, ja, okej, <3, katter. osv..
.
3.Hihi, ful. Vi gjorde såna på bilden:S



Jahapp, vilken är finast? själv tycker jag... haha ingen:P
Ikväll är de iallafall idol-.- sen imorrn är de lördag, sen söndag, sen lov hela veckan. sen lördag, sen söndag. SEN skola...

Kommentarer
Postat av: Lilla Miss P

Mjaug tycker då att bild nummer 1 var finast. Fast jag skulle vilja se en bild på kon också!

2009-10-24 @ 11:16:17
Postat av: Jennifer

Jag tycker bilden längst ner var cool! :D

2009-10-26 @ 12:33:39
URL: http://enyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0