Snö, ja! eller kanske nej...

Hejj, det snöade inatt, kul eller jagvet inte...:P iaf, ni ser headern? Allså designen eller vad man nu kan säga. Där står det att jag snart kommer att ta en bloggpaus, men jag funderar ifall jag ska skjuta upp den. HAHA, alltså att jag ska ta det nån annan vecka eller nåt sånt! Hoppas att ni förstår vad jag menar. Men jag kan hursomhelt förkorta det jag sa:
*Jag ska inte ha bloggpaus. Eftersomatt jag vill ha det någon annan gång:)

Sådärja! Grattis, min farmor gissade rätt på gåtan, Vad är det som är så speciellt med en Gepard?
(det stog ungefär så)
RÄTT SVAR: Det är ett djur på G, och det är inte så många djur som börjar på JUST G!
Så var det avklarat!

Min moster som bor i Singapore kommer på tisdag (imorgon) det kommer att bli kul. Men jag kommer kanske att glömma bloggen. För att jag kommer nog inte att sitta vad datorn så ofta, men jag kan försöka. Då kan jag skriva om vad vi gjort:D Yep, i min klass är det 11 sjuka, men jag tror inte att så många har svininfluensan...
Vi har No-vecka denhär veckan och nästa vecka har vi LOV  Jippie!!!


Kommentarer
Postat av: Enya

Det e nice att du inte kommer ha bloggpaus än på ett tag men jag vill inte att du ska ha det överhuvudtaget! ;D Snygg bild! ^^

2009-10-19 @ 14:58:15
URL: http://enyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0