:::::::::::::::::INGEN RUBRIK::::::::::::::

Hej:) Som ni ser så har jag ingen bra rubrig, men det struntar vi i nu:)
Ursäkta att jag inte har skrivitnåt. Men jag har inte orkat,,, Idag kan vi få en gåta och jag hoppas att ni blir nöjda!
Veckans gåta:

Vad heter Elvis bror? Vet ni det, så gissa:)

Det blev nåt konstigt med texten, så det är ganska svårt att skriva, för det blir så himla jobbigt men en annan text;S

Igår va ja me Alma, Amina, Cornelia och Nellie:) Först va vi hos Alma, sen  hos mig. Fast det var éfter middan` På skolan idag fick vi Kyckling Tikka Masala och ris, det fanns ingen bra bild på google....

Åh, nu vill jag inte ha höst! De är så jobbigt att de blåser hela tiden;S Jag önskar att det var i början av sommarlovet, det är 30 grader i skuggan (+ grader) Och så ska man fara å bada:) Men aja, jag får väl fortsätta att drömma, drömmrna ger ändå ingenting, så varför drömma nu?:D Hihi
 Jag TYCKER FAKTISK att min bloggdesign är tråkig, det ville jag egentligen bara säga, men jag HATAR mina designer. DOM BLI SÅ FULA...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Kan han heta Tolvis??

2009-09-03 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0