Ny header!

Haha, hejj! Nu har jag en ny header, gjort på picnik den hära gången.
Förlåt att jag inte skriver så ofta, men jag sitter inte så ofta vid datorn nu förtiden...
Idag har jag varit hos Oliver, tog hand om Maya:) + Oliver:) Jag å min pappa åkte dit igår, för att min mamma skulle få en överaskning av Olivers mamma och Kevins mamma, och jag å Pappa va inte med. Jag tror att de va i Luleå:) Men iaf, det vart så svart så jag ville inte CYKLA hem ochh vi kunde inte åka bil hem, så jag sov över där.

I torsdags följde jag med Vendela och Alma till stallet, det var jättekul"! Jag kommer nog att sluta med gåtorna ett tag,,, Okej, men jag vill börja ridning!! De verkar kul;D


LILLA GRÅ
...är hos oss nu! ska vara här i en vecka, elr hon kom i onsdags. Vi var lediga från skolan då, så ja, jag var i Umeå och hälsade på. Frida ska till Polen:)

HEJJDÅ, ska försöka att skriva lite oftare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0