bilder på g.

Idag har jag inte gjort så mycket, elr jag kom nyss hem från Konsum. Vi ska äta hamburgare idag:P
Vet ni en sak? Jag har blivit mer intresserad av Photoshop nu! Ni som har följt min blogg et tag nu vet säkert att jag har en kategori i bloggen som heter "Photoshopar". Då visar jag upp det jag har gjort i Photoshop. Men jag är inte så nöjd med dom bilderna..

Nu på torsdag morgon ska jag till Fjällen och är där tills söndag. Så jag har nog inte tillgång till nån datorn. Då vet ni.

Dagens fråga:
Är det bara jag som längtar till sommaren?:)

Kommentarer
Postat av: my

Sv: absolut inte! jag lägtar också jätte!, mycket till sommaren^^

2010-04-04 @ 17:50:26
URL: http://mywennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0