Förlåt, förlåt och ännu en gång förlåt...

Jag vet, jag har inte skrivit på snart en vecka! Dåligt va? Men jag har varit med Wachira varje dag. Det var kul:)
Och jag och Wachira fick dessutom ett paket med jordgubbar var, en chokladpudding var (eller nå sånt) och en godis på 1meter var! Det var vääldigt snällt, tack!

I onsdags hade vi på mellanstadiet prao. Jag följde med Vendela och hennes mamma. Hon jobbar som tandläkare. Efter det for vi på stallet, sen var jag med Wachira! Lyxdag va? Haha.

Veckan kändes ovanlig. Vi såg typ film hela tiden, nämen det kändes så iallafall!
Just nu är jag hos min farmor&farfar så jag kan inte lägga in bilder från fjällen..

Kommentarer
Postat av: my

ha så kul hos din farmor och farfar:D<33

2010-04-18 @ 10:44:56
URL: http://mywennberg.blogg.se/
Postat av: Fwiida

Va har du fått jordgubbar?!

Det måste vara av någon rik en..

Har nämligen hört att jordgubbar kostar 884 kr/kilot!!

2010-04-18 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0