Leos lekland

Igår var det ju körmanifestationen. Det gick bra tycker jag. Det slutade 9, fast det skulle sluta halv 9:P
Ni kanske vet  vem LaGayila (vetinte hur det stavas) är. Hon var iallafall på körmanifestationen och sjöng. Sen var de typ nån Ola Eliasson eller nåt sånt.. Men jag och Wachira träffade LaGayila lite i slutet:)

Idag ska vi fara till Leos Lekland med klassen. Det är nog små barn som är där för det mesta. Men det är roligt hur som helst:D
Jag sitter vid en av datorerna på övervåningen just nu. Så jag kan inte lägga in bilderna från fjällen osv. (bloggen har kommit ganska mycket efter) Men vi får se om jag kanske gör det imorrn..... På min födelsedag!!


Kommentarer
Postat av: alicia

åå jag hade glömt att du fyller år imornn. grettis i förskott:P

2010-04-25 @ 12:01:15
Postat av: Farmor

Grattis på din födelsedag!

2010-04-26 @ 11:09:58
Postat av: Madde

Hejhej!:) kan du rösta på min på veckans blogg? Skulle verklige verkligen vilja vinna för en gångs skull:) isf är jag nummer 21. Tack på förhand:)



här är tävlingsinlägget http://superskadad.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-borja-rosta-1.html

2010-04-26 @ 11:44:52
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0