tack alla mina "läsare"!

Gokväll♥

Idag har jag bara legat i soffan och latat mig, jag var ute lite också. På kvällen lämnade vi Lilla Filippa. Hennes gråa kattunge är hos min farmor&farfar. Så dom får vi träffas lite då..:)
Nu är klockan snart 12 och imorgon ska vi ju till Fjällen. Vi far där vid 8 på morgonen så jag kommer nog inte att hinna blogga.
Jag måste nog hoppa i säng snart om jag ska orka...

I det förra inlägget fick jag 8 kommentarer! Det är väldigt ovanligt för att vara min blogg. Och jag vill verkligen att ni fortsätter så! Då jag kommer hem så ska bloggen laddas upp med massor av bilder!

Ha en bra kväll, och jag hoppas att ni har en fortsatt bra vecka!


Redigerad av mig.

Kommentarer
Postat av: alicia

då börjar jag med en kommentar. fast jag vet inte vad jag ska skrivaa... men har det roligt i fjällen;P

2010-04-08 @ 09:36:42
Postat av: Fwiida

Filippa väser och morrar åt mig... Men inte lika mycket åt mamma :S

2010-04-08 @ 11:14:38
Postat av: Farmor

Väntar på foton från Jäckvik:)

2010-04-12 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0