frisk, great♥

Hellu allihopa!
Jag är helt frisk nu- bortsett från att jag är lite småsnuvig. Men vem bryr sig?:)
Det känns faktist rätt skönt att vara frisk. Man slipper gå omkring å bära på tanken "Jag kommer att hamna efter i matten" Haha, dom andra hade typ inte börjat med boken, tur för mig;)
Idag fick jag i alla fall en mattebok, och engelska bok... Snart blir det läxor, antar jag..

Det är rätt meningslöst att skriva om skolan, men jaja.
Nyss for Vendela hem. Vi gjorde inte så jättemycket. Satt vid datorn och busade med katterna. Det var hur som helst kul♥
picture


Kommentarer
Postat av: Elli^^

Hejsan! tack så mycket och det samma :)



Allt är väl med mig, och du själv då :P<3



2010-08-26 @ 18:31:44
URL: http://bellanee.blogg.se/
Postat av: Elli^^

Sv: Vad bra och höra :P



Vad gör du just nu då? :)

2010-08-26 @ 20:17:12
URL: http://bellanee.blogg.se/
Postat av: Farmor

Bra att höra att du är frisk nu:))

2010-08-27 @ 08:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0