Ni kanske inte orkar läsa det här inlägget men..

Fwiida om Skola idag:
Visst har det gått tokfort sommaren!
Hade du det roligt första dagen på skolan?
Men visst fick ni sommarlov senare än Umeå?
Å börjar samtidigt.. Varför har ni mycket kortare sommarlov för... :S

Svar: Jo, det har gått superfort! Och nja.. eller det kändes väldigt anorlunda första skoldagen, det mesta var ju nytt för mig.
Aop, vi fick sommarlov senare än i Umeå, och vi började samtidigt. Jag tror att det är för att vi har så många studiedagar, eller jag är inte riktigt helt säker..♥

Idag stannade jag hemma från skolan. Redan i förrgår kväll fick jag jätteont i halsen. Jag somnade där vid 2, och vaknade vid 7. Så jag fick inte så värst bra sömn. Dagen efter var det ju skola...
Just nu har jag ont i halsen, i huvudet och dessutom har jag feber... Inte så kul.
Efter skolan var jag med Vendela och hade kul. Jag följde med på hennes ridning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0