Orphan

Igår såg vi ju Orphan, den var nog en av dom läskigaste filmerna jag har sett!

Filmen handlar iallafall om 9-åriga Esther, hon bor på ett barnhem. Sedan flyttar hon hos en trevlig familj med 2 barn, en är döv. Man kan nog tycka att Esther är söt, snäll och rar. Men är hon verkligen det? Det händer myskiska saker, folk dör och familjen råkar illa ut. Mamman i familjen är helt säker på att Esther är ond, pappan däremot gillar Esther och litar på henne. Esther har en hemlighet, och ni kommer aldrig att lista ut den. Hemligheten förvånar er, I promise. Jag rekomenderar den här filmen, men det är rätt så läskig. Så om du är känslig för "sånna" saker, se inte filmen! Jag gillar den iaf..

 

 


Kommentarer
Postat av: Michaila

Ooh den där filmen skulle jag vilja se, låt sjukt bra ju:O

2010-08-08 @ 18:24:44
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Citreuc

Snygg blogg! :D

2010-08-08 @ 19:57:00
URL: http://citreuc.blogg.se/
Postat av: Polisen

Hmm, den filmen måste man ju vara 15 år för att få se....

2010-08-08 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0