16E DECEMBER

Igår hade jag kör. Konstigt att de var på en onsdag, men vi tränade med andra körer oxå för vi ska uppträda i Burträsk nu på lördag:]! Men det var iaf kul.

Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Först hade vi engelska, då redovisade vi nå grupparbete om engelsksåråkiga länder. Jag&några till hade Sydafrika. Det gick ganska bra.
Sen hade vi svenska, då såg vi klart nån film som hette Flugornas Herre eller nåt sånt. Den var typ.. konstig, fast den funkade. Efter det hade vi matte, fast då gick jag&Cornelia till skolsystern å jag fick en alvedon. Jag var kall fast ändå varm på samma gång, konstigt..
Sen lunch, efter det spanska&SO, då såg vi lilla löpsedeln&julkalendern, haha.
Efter SOn hade vi gympa, dans. Vi slutade halv 4, jobbiiiiigt..

okej, fråga mig inte varför jag skrev allt dedär men jag hade lust:$

MOHAHAHAHAHHA, ARVIKBILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0