ÄNTLIGEN JULLOV!

HEJ!
nyss kom jag hem från Vendela där jag var med henne&Vilma. Vi gjorde inte så mycket, satt vid datorn&nördade något matlagningsspel där man skulle laga kalkon(?). Kul var de iaf!:)

Idag var det ju sista skoldagen innan jul, vi hade alltså avslutning. Vi fick välja vad man ville göra, för det fanns typ olika saker man kunde göra. Jag såg iaf först lite på 9orna mot lärarna&så körde dom typ volley eller nå sånt.
Efter det hände typ ingenting, men vi började halv tio&slutade klockan 1.
Sista 40 minutrerna var vi i klassrummet&först såg vi på lite bilder från tacokvällen, invigningen osv.
efter det fick vi varsin flaska läsk, 3 pepparkakor, en skumtomte&en clementin, gott:]!
MEN NU HAR JAG LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!=D=D=D

börjar skratta då jag ser bilden, don't ask me why..

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: vad görs? :)

2010-12-21 @ 19:14:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0