DRYGT&LÅNGT INLÄGG-.-

Igår kom Vendela&hennes pappa och hämtade mig där vid halv elva. Sen for vi till stan, först skulle dom besikta bilen, sen åt vi lunch på frasses och så tog hon hål i öronen:D Fast det var mest jag som var rädd..
Sen hyrde vi filmer också, &Vendela fick nya slalomskidor(:
Justja, vi köpte snacks och sånt också..

Sen väntade vi i typ 10000 timmar tills det var kväll, eller vi var ute&åkte bob som små bebisar, men kul var det iallafall!
När det äntligen var kväll så kom alla, eller först hade jag&Vendela planerat nåt wierd.
Vi skulle ha en "italiensk kväll" ha? Gick väl sådär men det var inte seriöst..
Vi hade iallafall jättekul men hann bara se 2 filmer, sen gjorde vi en massa annat. Filmerna vi såg var Kommesarie Späck&Killers. Jag tog med mig kameran, men jag tog däremot inga bilder...

När dom hade farit var klockan 11, då såg jag&Vendela en till film, minns inte riktigt vad den hette men aja:)
Vi somnade där vid halv 3&vaknade klockan 8 imorse för att hon skulle till stallet. När vi vaknade såg vi på en skräckfilm som hette One Missed Call 2. Blev mest rädd efteråt:$
Oj, märkte just att jag skrivit ett rätt långt inlägg...

jag vill ha sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0