Kör saktare, jag vill höra klart låten..

Ursäkta för säämst uppdatering i helgen, men jag har försökt att hålla mig undan datorn ett tag.

I fredags på kvällen var jag ju på kopparhallen & såg en match mellan Clemens98 & Bureå. &att jag träffade Wilma där. Men allt dedär har jag ju redan berättat, så då kan vi gå över till lördagen istället!
På lördagen, alltså igår, var jag först på stan med mamma & pappa. Jag träffade Wilma där ett tag också, och vi hade skoj. Men vi hann inte träffas så länge då. &jag köpte btw inget på stan(:
Efter det, där vid halv fyra så for jag på hockey med pappa. Fast jag var med Wilma&hennes kompis Janna där.
Det var den mest spännande AIK-matchen jag har varit på hitills. Men kul vare;)
Skellefteå AIK mot Solna AIK var det. &vi, alltså Skellefteå vann efter straffar, yääy!

Idag har jag iaf varit på dop, det var min pappas kusins barn som döptes. Melker heter han!
Suupersöt:)

wilma(L)

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: hehe varsågod! ;)



aha okej men det gör inget, det är lugnt! :D

2010-12-05 @ 18:30:22
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0