Mycket att hinna med

Ehm.. jag har alltid så svårt för att börja på ett inlägg. Jag kan sitta i flera minuter & fundera hur jag ska börja inlägget, och vad det ska vara för rubriker. Ni kanske har märkt att jag har lite udda rubriker ibland, och det är därför;) Nu har jag ju hittat hur jag ska börja det här inlägget, great!

Ikväll ska jag nog bara träna lite på spanskaläxan, som är tills imorrn. Sen ska jag kolla om lite saker om utvecklingssamtalet imorgon (har utvecklingssamtal direkt efter skolan). Sen ska jag kanske färga håret, inte säkert men kanske. Det kommer isf inte bli någon stor förändning på håret, för er som undrar.
Om jag hinner ska jag träna på lite jullåtar tills imorgon, för då ska vi som går i kören sjunga på solbacken.

ouusch, det var mycket jag skulle hinna med ikväll=]
+att ni som orkade läsa allt dedär är värd en guldstjärna..

slumpad bild från arkivet

Kommentarer
Postat av: rebecca

va roligt! :)

nja vet inte än vad som händer, inte så kul och göra någonting när man är sjuk :(

2010-12-01 @ 17:56:37
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: Izza<(^^)>

Jättefin header:)

Vgd?<3:)

2010-12-01 @ 19:54:18
URL: http://bombit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0