NYSS VAR JAG MED...

...Vendela. Vi satt vid datorn, spelade nå spel, kollade på youtubeklipp, målade hennes naglar&gjorde en massa annat! Sen åt hon också middag här. Egentligen skulle vi bara träffas en liten stund utomhus för att vi skulle byta julklappar tidigare idag. Men det slutade med att vi gick hem till mig(: Vi hade iaf jättekul!

Nu ska jag be mamma måla mina naglar tills imorgon, för imorgon är det ju äntligen JULAFTON, gud vad jag har längtat! Jag firar jul i stan med släkten på pappas sida, så blir det typ varje år efter som att släkten på mammas sida bor i Singapore:]
IDAG FYLLER OCKSÅ MIN PAPPA ÅR, GRATTIS TILL HAN!♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack!

2010-12-23 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0