Mitt 2010:)

Det blev inga bilder igår(som jag sa), och inget inlägg heller för den delen... Så ni får lite mer bilder nu än bara från semlorna..:)


Så såg dom ut från början=platta:O:O
Grädde kan man få ont i magen av ibland:/ men de är ändå gott:)
Suddig bild. Men jag tappade iaf en tand och fick... 50 kr:) Haha

Lite bilder från då Wachira och Amina sov hos mig:)



Har fler, men orkar inte lägga upp dom..

Annat smått å gott;)

Provade Ballerina Kladdkaka:)
Född 21-januari. Död 8-februari. Stackars korken...
TOMTE?

Så, då va de gjort;)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Elefanterna och ljuset verkar bekanta! Goda semlor tror jag:)

2010-02-17 @ 18:24:17
Postat av: olivia

hahah, det dära med korken var ju najjs ;P

2010-02-17 @ 19:20:59
URL: http://jagoduforevigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0