statistiken sjunker...

Torsdag:

Skola som vanligt. Glosförhör, som vanligt.. Gympa som vanligt... Haha. Just nu lyssnar jag på radio, snart ska jag nog kolla lite på tv. Men det finns inte så värst myckert att se idag... Eller inte nu iallafall.  Imorrn är det äntligen helg igen! Jag brukar räkna fredagar som helgdagar.
Om jag fick bestämma så skulle man få vara lediga fredag, lördag och söndag. Eller, tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar! Haha... En dag kan man få fara till skolan. Annars blir man så osmart..


Kommentarer
Postat av: TV

Det finns ju jättemycket att se på TV nu när det är OS.

2010-02-19 @ 10:32:35
Postat av: my

2010-02-19 @ 13:59:03
URL: http://mywennberg.blogg.se/
Postat av: my

haha, håller me. Ja brukar inte kunna se så mkt på tv, som jag gillar!

2010-02-19 @ 14:03:48
URL: http://mywennberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle också vilja ha mycket längre helger!!

OS hela dagarna och sen finns det repriser på svt.se att se, du kan fylla hela dagarna så ju :)



Hälsar fastrar och Miss P som nu är i Sjön.

2010-02-19 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0