2010

Nu är det 2010, men det visste ni säkert! Jag har på mig hela januari att vänja mig vid att det är just 2010 och inte  2009! VI FÅR SE HUR DE GÅR...:)
Idag eller man ska kanske säga snart ska vi hem till Skellefteå.

Bara så ni vet: Jag tog inte så värst många bilder igår för att kameran krånglade och ja.. Men ni får ju från julafton också:P
Själv tycker jag att bloggen har blivit "bildlös" eller vad man nu ska säga. Men jag har typ inga bilder nuförtiden. Men jag ska försöka att ta mer kort och ORKA ändra storleken+ att lägga in dom på datorn.

Vill ni att jag ska förbättra mig på nåt mer?
Exempel:
*Skriva oftare
*Skriva längre inlägg
*Skriva om nåt annat nån gång, och inte bara om min vardag

Sen kmr jag inte på nåt mer. Men kommentera vad du tycker då ska jag försöka att ändra på de!
:O:O så ful bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0