bilderna som jag lovat!

Julafton:


Minns inte riktigt som det var på julafton- men barfota i snön är kallt iaf!
Jag sa ju att jag inte hade så många bilder:
Nyårsafton:
Fyrverkerier i bakgrunden:)
Det var svårt att ta bilder på just fyverkerier.
Jag sa ju att det inte vart många pictures! Så ni kan få lite andra bilder också.
N som i... Nelina:) (suddig och mörk bild)
Ser ut som en leksak- men för er som inte vet så är de godis i. Hahaha
Efter bion. Och det fanns popcorn kvar.
Men, se så lite det fanns kvar:)
De var allt för mig.
PS: 3:e inlägget för idag!




Kommentarer
Postat av: Miss P

Fina bilder!

Härlig bild med lampan med en massa snö på =)

Men vad är det för knäppis som springer barfota ute i snö!! Å hur mycket fick hon för att göra det...

2010-01-09 @ 16:40:40
Postat av: Anonym

hihi.. kallt visste int att du hade en blogg men nu vet ja de. xD

2010-01-13 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0