blogg.se

Jag fick en kommentar av Alicia, hon frågade hur många kommentarer jag har fått sammanlagt.
På www.blogg.se (där jag skriver alla inlägg) så kan man också ändra massa saker i bloggen. Som tillexempel headern eller färger i designen. Och då kan man kolla om man har fått kommentarer också. Och då kan man ju såklart också räkna dom! Och jag räknade, men jag såg bara 27 stycken. Men jag tror inte att det är så lite. Jag tror att det bara ryms ett viss antal kommentarer som blogg.se visar. Alltså: blogg.se tar automatiskt bort alla gamla kommentarer!

Jag funderar på att ha en frågastund. Alltså att ni får fråga vad ni vill, och sen besvarar jag frågorna ungefär en vecka efter att jag startat den! Ni kanske inte fattar. Men det är bara att fråga en fråga så svarar jag på den, men jag svarar på alla sammtidigt. Frågan kan tillexempel se ut såhär:
Hur många besökare ungefär har du per dag? eller Vad är bäst? Cola eller pepsi?
Men det var bara exempel. Om jag ska ha en frågestund så börjar den imorgon efter att jag varit på skolan.

(dethär är det 2:a inlägget för idag!)


Kommentarer
Postat av: My

Hej, vilken fin blogg du har:)

2010-01-10 @ 20:39:22
URL: http://lillamyss.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj vilken fart det har blivit på din blogg! :0

Ok, har en fråga;

Vem tycker du är bäst i AIK? :)

2010-01-10 @ 21:11:17
Postat av: Farmor

Vem av senaste Idolerna var bäst?

2010-01-11 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0