Detta är det tvåhundrasextiotredje inlägget.

I fredags sov ju Wachira här. På lördagen for vi till Leoslekland, det var kul. Senare, på kvällen följde jag henne till Bureå. Jag tror att det var hennes faster som bodde där:) Vi åt middag där. Efter ett tag for vi hem till henne och jag sov där. Det var också kul:):)

Idag har jag ju varit på ridning. Det var mke roligare än förra gången och jag längtar tills nästa gång<3

Bilder kommer, jag lovar! Kom bara ihåg att fråga frågor nu! För nån gång nästa vecka svarar jag på dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör ni på ridningen dåe? asså har ni bara teori nu eller får ni rida??

2010-01-24 @ 19:58:11
URL: http://jenniferhallsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0