Dom har gjort om på blogg.se

Idag är det ju torsdag, eller? Jag tror det iallafall... Menmen, jag är fortfarande sjuk. Men nu har jag bara 36,6 i feber. Och jag inte alls ont i huvudet. Jag har bara ont i magen. INTE BRA.
Igår sov jag absolut ingenting på dagen. Eller, ni vet de jag skrev i förra inlägget. Att jag sov HELA DAGEN i förrgår. Idag ska jag nog inte sova något heller, för annars blir man så trött.

Jag tänkte skriva ett inlägg tidigare idag, fast klockan är bara 10 på morgonen och ni är väl säkert på skolan eller jobbet. Men det är något konsitgt med blogg.se .  Först gick de inte att logga in, så jag visste inte vad som hade hänt. Så jag trodde att jag hade skrivit fel lösenord. Så jag skrev om det, men samma sak hände. Så jag fortsatte sådär. Men inget hände... Sen trodde jag att någon hade ändrat lösenordet. Men så kunde det väl ändå inte vara?:O
Efter ett litet tag så klickade jag upp Mozilla Firefox, och sen loggade jag in. Konstigt nog gick det att logga in då... Nu tror jag att blogg.se var så segt för att dom har gjort om och så. Så nu är det bara för mig att vänja sig vid att blogg.se ser lite anorlunda ut, men det är inga stora förändringar. För er som inte vet, blogg.se är själva hemsidan som jag skriver alla inlägg som jag har i bloggen i. Men hitills har jag inte gjort om i bloggen...:)

Kom ihåg att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0