femte och sista inlägget för idag

Under den här fredagskvällen har jag sett på Let`s dance. Vetinte riktigt vem jag hejar på, men det är ju faktist första avsnitt/gången för i år!
Tidigare idag sa jag ju att ni skulle hålla utkik i bloggen för att jag ska skriva många inlägg idag. Och själv tycker jag att jag har lyckats. Eller iallafall en bra början. För att så här ska jag kanske forstätta. Om jag har tid.

Snart är klockan halv ett, men jag avslutar med domhär bilderna

 I know, they are scary! Godnatt allihopa och komihåg att kommentera! + att kolla dom andra inläggen


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Jag använder photoshop cs3.

2010-01-09 @ 09:34:37
URL: http://juliiasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0