Gåta

Jag har bestämmt mig att börja med veckans gåta redan idag!

Senare idag ska jag, Moa och hennes mamma osv. fara på Bio. Moa ringde nyss. Och då låg jag och sov... Men det var tur att hon väckte mig. För dom senaste dagarna har jag vaknat ovanligt sent...

Gåta:
Varför har brandmän röda hängslen?

Ja, nu är de bara å gissa!^^

ÄNDRADE PLANER:
Nyss ringde Moa igen, hon sa att jag skulle komma till henne kvart över tolv istället. För då börjar hennes mamma  jobba. Och hon jobbar ganska nära stan. Så hon ska lämmna mig och Moa där tror jag.. Eller jag minns inte riktigt. Sen ska vi iallafall se på bio 15.20!

GISSA GISSA GISSA!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad roligt att gå på bio! :D

2010-01-04 @ 11:47:48
Postat av: Farmor

Jag tror det är för att de inte ska tappa byxorna;)

Vilken film ska ni se?

2010-01-04 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0