Hemma..

Nu är jag hemma, och iännu har ingen gissat rätt! För på lördag avslöjar jag ju svaret.
Menmen, jag sov bara 4 timmat inatt, låter kanske lite märkligt för att jag skulle ju gå och lägga mig 9, och vakna 5. Men jag gick och la mig 10, och somnade inte förren 1.. Sen vaknade jag klockan typ 5. Och påväg till umeå sov jag inte. Jag sov bara på väg hem till Skellefteå.

Eftersomatt jag inte har lagt upp bilderna än, så ska jag istället skriva jättemånga inlägg per dag. Alltså först skriver jag ett, sen efter ungefär 10-30 minuter skriver jag ett till! Men bilderna kommer "såsmåning" om.

Ikväll ska jag på hockey så jag hinner inte ikväll;)
GISSA GISSA GISSA på gåtan nu:)

Kommentarer
Postat av: moa

man måste äta med händernA

2010-01-07 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0