Hemma

Som sagt, jag var med Moa på stan idag. Vi såg Alvin och gänget 2 för er som undrade! På stan köpte jag inget, förutom en mjukglass då:P Jag vet, konstigt med mjukglass på vintern.. Sen vart de kallt, så vi gick till hennes mormor. Men hon var inte hemma. Fast Moa hade nyckeln till där hon bodde. Så vi såg lite på TV och drack saft.
Sen sprang vi till Bion. Eftersomatt det är ganska nära så hann vi som tur var inte frysa ihäl! Men det var nära...
Filmen var i en&och en halv timme. Jag köpte en meny 1, eller så var det 2?(Alltså det ingår popcorn och läsk) Men jag vet iallafall att det var rätt så stor! Så jag vart väldigt mätt. Samma sak hände Moa. Så jag har inte ätit middag än... Men nu ska jag typ äta.
Egentligen så skulle jag vara med Moa nu. Men hon fick inte för att My (hennes storasyster) har kommit hem och då får hon inte vara me nån. Men jag skulle vara me henne imorrn tror jag.

Och på tal om de så skulle jag egentligen fara å bada. Men Moa ringde ju och då ja.. Ville jag se BIO med henne ist.

GRATTIS farmor! Du gissade rätt på gåtan: Varför har brandmän röda hängslen?
Rätt svar: För att dom inte ska tappa byxorna!

Ni kan få en ny gåta redan nu!

Gåta: Vad skulle hända om man svalde kniven och gaffeln?

GISSA GISSA GISSA!

Fast det här är ju andra gåtan!

Kommentarer
Postat av: lova

VAr alvin och gänget två bra?+ Den funderar jag oxå på att se..



Gåtan:man kan inte äta fördigt XD?

2010-01-04 @ 19:18:31
URL: http://loowa.blogg.se/
Postat av: Emma

Man skulle få magknip tror jag!

2010-01-05 @ 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0