lägger kanske in bilderna ikväll eller imorgon...

Snart kommer Moa, så jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg före hon kommer;) Förra veckan sa jag ju att jag skulle lägga in bilderna från nyårs och julafton nån gång under tisdagen, alltså idag. Men antingen blir det ikväll eller imorgon för jag vet inte riktigt om jag hinner idag...
De här vart ett kort inlägg. Är du sugen på att läsa ett längre? Kolla isåfall på förra inlägget! Om du inte redan har gjort de förstås.

Jag kan säga en sak, ingen har gissat rätt ännu...  (på gåtan) Men det är bara att gissa på!
Men gåtan är iallafall "Vad skulle hända om man svalde kniven och gaffeln?


Ni har på er tills på lördag, för då säger jag svaret! Om ni inte har listat ut de alltså..



Kommentarer
Postat av: Farmor

Man har en kniv och gaffel mindre och bara skeden kvar eller så blir det mindre disk eller så vet jag inte alls!

2010-01-05 @ 17:26:48
Postat av: smart

Man har förstås inga bestick att äta med!

2010-01-06 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0