miniland

Idag ska jag på hockey. Jag vet inte riktigt vem dom ska möta, men huvudsaken är ju att AIK vinner... eller? Och jag vet inte heller om jag har sitt eller ståplats. Men det får man väl veta sen:P Just nu sitter jag vid en sånhär tjock och vit dator. Dom är oftast sega, och de flesta har Windows XP. Fattar ni vilka jag menar?
Denhär är seg, men snabb ibland också. När man väl har varit ute och surfat (haha) på internet så går det ganska snabbt. Fast det har jag sagt tidigare i bloggen.

Jag skriver KANSKE sen, för jag vet inte om jag hinner. Men en sak som ni hinner är att kommentera,
skriv en fråga, för jag har ju forfarande frågestund... (den har varat i typ 2-3 veckor nu, oj!!)
/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0