Nu är allt som det ska igen

Minns ni vad jag sa igår? Det där med att blogg.se inte funkade eller att det inte gick att kolla statistiken och lägga in bilder? Nu funkar det igen! Eller iallafall med statistiken... De andra har jag inte provat än.

Jag är ju hemma från skolan idag. (det sa ja väl igår?) Jag mår ganska bra nu...
Jag har ju fått ganska många frågor, men jag vill ha några till. Jag har bestämmt mig för ett  viss antal frågor som jag vill ha. Vi säger ett exempel, trettio. (fast i min blogg vill jag inte besvara så många frågor samtidigt om di förstår hur jag menar) Men jag ska inte göra det så komplicerat för er. Så erat uppdrag är egentligen bara att ställa en fråga till frågestunden:)

SKRIVER MER SEN, jag lovar:)


Kommentarer
Postat av: Victor

Villken pitsa tyker du är godast??

2010-01-29 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0