Ny header

Ni ser säker att jag har en ny header, om ni inte ser de, så tryck på F5;)
Vad tycker ni? Jag vart ganska nöjd, fast jag har haft finare:) Det ser jättekonsitgt ut när det är rosa i headern, jag vet! Men jag vet inte hur man ändrar det... Det vart en mer kreativ header denhär gången:) Först tänkte jag ha bilder på vad jag gillade att göra. Men jag kom inte på vad jag gillade att göra.. Hahaha

Tack för frågorna, MEN det är fortfarande frågestund! SÅ det är bara att fortsätta fråga.
Du kan fråga om:

Headern, musik, vad jag tycker, vad jag har. Och så vidare.

Jag svarar inte på frågorna förren jag fått 17 frågor sammanlagt!

Klickbar bild:)

Kommentarer
Postat av: IzZa

den är jättefiiiin<3

2010-01-18 @ 17:52:50
URL: http://littlebigme.blogg.se/
Postat av: Miss P

Vilken fin header!

Är det roligt på ridningen?!

2010-01-20 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0