Robinson stavas med ett "s"

Nyss såg jag på Robinson. Denhär veckan var det ju igår, idag och på lördag. Men på lördag är det ju final:) Undra vem som vinner... Johan och Fredrik åkte ju ut. Fast dom hamnade i Ghede. (eller vad det nu hette:S) Sen åkte Veronica ut. Men hon hamnade också i Ghede. Innan dom hamnade i Ghede så var dom i Legba. osv.
 

Jag ska nog inte till skolan imorrn.... Eller jag mår inte så bra. Men nu ska jag inte smitta av det till er!

 

Åh, de gick inte att lägga in en bild;'(


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va tråkigt att det inte gick att ladda upp en bild, hoppas det fixar sig snart med driftstörningen :/

2010-01-28 @ 22:20:11
URL: http://jessicahaddad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0