Tack för alla kommentarer!

Nu har jag nyss ätit middag. Och innan de var jag med Moa. Vi var i en backe, eller det är svårt att förklara men ja.. Sen var jag hos henne och vi bakade scones.:)

Nu har jag kollat på mina kommentarer som jag fått. Och jag vsste inte att det var så många! Tack iallafall och fortsätt som ni gör. Och när jag läste dom upptäckte jag en sak som ni läsare tydligen också hade märkt. Förut nån gång skrev jag ju ett inlägg  om att temperaturen hade sjunkit. Men jag trodde att de vart kallare då. Hahahahaha. Men det är ju raka motsattsen!

Ingen har gissat rätt på gåtan..

GÅTA:När märker pensionärer att de blivit gamla?

PS: Snart har jag skrivit 300 inlägg totalt! Fast det är kvar ganska länge, men jag ska försöka hinna nå mitt mål (hinna skriva 300 st.) innan min födelsedag. Och jag fyller  är den 26:e april så vi får se om jag hinner eller inte!


Kommentarer
Postat av: alicia

hur många kommentarer har du fått sen du startade din blogg??

2010-01-10 @ 19:12:08
Postat av: My

jag har ingen aning, om vad svaret på gåtan vara alltså... Lycka till med att skriva 300 inlägg!(:

2010-01-10 @ 20:44:24
URL: http://lillamyss.blogg.se/
Postat av: Farmor

När man inte längre jobbar och får pension istället för sin vanliga lön! Eller kan det vara när barnbarnen har blivit vuxna eller eller vad....

2010-01-11 @ 13:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0