herregud

Misstag i förra inlägget.. "Skulle egentligen bara hämta min kamera, och då såg jag att kameran var på;)"
Det skulle ha stått Skulle egentligen bara hämta min kamera, och då såg jag att datorn var på;).

Kvartersfesten var superolig. Jag var med Moa, det är bara hon som är i min ålder. Eller hon är ett år yngre, men det är samma sak:) Hon är jättesnäll iaf, och hon var den första jag lärde känna här i Ursviken

Dedär med glasbiten, jag kände ingenting. Jag gick bara rakt fram på hennes altan. Sen när jag skulle trampa kände jag att det var nåt där, jag kollade under foten, och där stack det fram en glasbit lika stor som en kapsyl (kom inte på nåt annat..) Glasbiten var som en vass triangel med blod på... Det blödde typ jättemycket efteråt..

Vendela, minns du Gud, Eva och Adam?
Haha vi satt och pratade, sen efter ett tag började vi prata om Gud osv. Det "underhöll" oss i typ en timme..

Kommentarer
Postat av: Vendela:]

Jag minns:]<3 Ofc... HUr skulle man kunna glömma det?(L)

2010-07-25 @ 20:29:22
URL: http://vendeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0