M O A

Fwiida om I usually draw celebrities...:
Då måste du ju lägga upp en bild, det vill vi se :)
Vilka kändisar har du drawrat då?
Kändisarna Emma och Frida från Umeå?!

Svar: Hmm.. vet inte om jag ska lägga upp nån bild på det.. Och jag ritar av kändisar från en tidning som heter TL-magasinet. Klubben heter TL-klubben. Fast jag är inte medlem i klubben, fast jag får tidningarna iaf!
Och nej, det är inte du och Emma;)


Nyss var jag med Moa en liten stund. Vi bakade klart snickerskakan vi började på igår. Nu undrar ni säkert varför vi bakade, och det var för att vi har kvartersfest ikväll! Längtar.. Igår åt min familj hos Moa, det var inget som var planerat:)
Sov ju i Vendelas stuga i förrgår. Det var så himla kul♥ Vi skrattade hela tiden och badade lite, Det MÅSTE vi göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0