mycket "yeah"

JAAA!! Filippa fick nyss en kattunge! Yeah, jag är så lycklig. Helt underbart att vi ska få några kattungar till familjen igen! Yeah yeah yeah yeah yeaaaaah♥ Okej, förlåt men jag är så himla glad!
Kom nyss hem från Vendela, var med henne och Cornelia idag. Sen imorse var jag med Amina, vi badade. Det var iskallt i vattnet, men ändå. Det har varit en helt underbar dag! yeaaaah yeah yeah yeah. När kommer dom/den andra kattungen då? Kan knappt väntaaaa yeaah.

Kattungen är typ svart, vit åsså typ brun. Det är en tjej och ja.. Haha det är det vi vet.
Yeaah, är fortfarande lycklig som bara den.
Oyes!

Kommentarer
Postat av: OK /pappa

Haha, vilken tur du hade som just hann komma hem och se det =)

2010-07-28 @ 23:26:45
Postat av: Em

Har det kommit någon fler kattunge då?

2010-07-29 @ 16:27:31
Postat av: Vendela(L)

Dom är såååå söta (L)

2010-07-29 @ 17:51:19
URL: http://vendeeelaa.blogg.se/
Postat av: Em

YEAH jag menar...YEAH!!!

2010-07-29 @ 18:44:20
Postat av: Fwiida

Hörrö mormor, hur många blev det?

YEAH!!!

Å får vi nån bild, YEAH!

2010-07-29 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0