Svar på tal♥

Fastrarna om stockholm:
Oj, var var du då? I rymden eller? Vad såg det ut som egentligen?

Svar: Nejdå! Jag var i Sverige, men det liknade som typ Grekland... Nämen jag vet inte. Nåt i den stilen;)


Idag åkte vi ju en typ "karusell" runt Globen. Okej, det var ingen karusell. Snarare en...boll? Hahahahaha!
Sen for jag och mamma till stan. Köpte ett par shorts på Gina Tricot:) Lägger inte in nå bilder nu när jag är borta. Det kmr då jag är hemma!
Förresten, hotellet som vi bor på just nu heter Park Inn. Det är riktigt fint! Nybyggt också..:D

Längtar tills stadsfesten med Wachira på lördag:D

Vad ska ni göra ikväll då?♥

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Fin blogg!

Haft en bra dag? :)

2010-07-07 @ 21:59:49
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0