kommer att sakna dig...

Imorse for Vendela till Stockholm. Sen imorgon eller något sånt (är inte helt säker) far hon till Spanien och är borta i 2 veckor. Allt kommer att bli så tomt, liksom! Men det går säkert bra...

 

För er som inte visst ska jag ju också bort, till Göteborg&Stockholm. Ska bli kul! Jag vet inte om jag kommer att ha tillgång till någon dator. Annars får jag väll ta bloggpaus. Men jag hoppas att jag i alla fall kan blogga något inlägg då vi är borta! Vi är borta i ungefär en vecka. Sen bjuder jag självklart på massa bilder!

Brist på bilder, jag vet! Men kan inte lägga in nå bilder, för jag sitter vid fel dator. Orkar inte förklara varför.. haha!

 


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Svara gärna på dagens fråga på min blogg.

Frågan är: Vad föredrar du mest. Chips VS Godis?



Är jätte tacksam för svar.

Länk: http://shikos.blogg.se/2010/june/dagens-fraga.html

2010-06-26 @ 13:51:22
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sa gulligt,Love you! Du skriver sa fint och utan dig... Hade jag inte klarat mig...<3

2010-07-04 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0