låg uppdatering..

Som ni säkert redan har märkt så har jag inte skrivit på länge. För någon dag sen var min uppdatering nästan uppe i topp, men nu..? Jag har ju sommarlov så jag har kanske inte så mycket tid för bloggen då, men jag gör mitt bästa för att hålla bloggen igång så gott det går!

 

Igår sov jag hos Vendela, den här gången sov vi åt minstonde mer än vad vi brukar.. Kul hade vi iallafall.  Vi hörde läskiga ljud, guud så rädda vi var! Tillslut kom vi på att det var regnet som smattrade (haha) mot rutan. Finns det ett ord som heter "smattrande"?

 

Idag var jag och såg på teater. Det var typ Årets Teater eller nåt sånt.. Det Susar I Säven heter den iallafall:) Vendela såg också den, trevligt, trevligt.

KOMMENTERA?


Kommentarer
Postat av: Lady Pee Pee

Mjau =^.^=

Åt ni någon god mat efteråt då?

Å var är bilderna nu när du har kamera alltså?!??!

2010-06-21 @ 11:49:10
Postat av: alicia

vi måste träffas på sommarlovet. DET MÅSTE VIIIIII

2010-06-21 @ 22:28:33
Postat av: Fwiida

Harry Potter trodde Justin Bieber var en tjej... :-O



http://www.mtv.com/videos/movies/530047/daniel-radcliffe-thought-justin-bieber-was-a-woman.jhtml#id=1641972

2010-06-22 @ 12:09:23
Postat av: Haha gissa vem... (Någon som tycker du är bäst)

Hihi, du kan ju gissa vem det är som skriver... Grymt kul i Lördags-Söndags, men det var läskigt! Oj nu avslöjade jag mig kanske ops... förlåt! Det är VERKLIGEN inte Vendela som skriver detta. Nej,nej och det är verkligen inte Vendela som älskar dig med hela Hjärtat!<3 JO, det är Vendela som älskar dig med hela hjärtat. Det är jag som skulla gråta mig till döds om du dog. Det är jag som skulla ta din hand och hoppa med dig. Du är den jag skulle ta mitt liv för. Du är den jag saknar,och kommer sakna när jag är i Spanien. Du är den jag vill ska följa med till Stugan och ha grymt kul med... Du är en stor del av mitt liv! Du är mitt allt!

Älskar dig//Anonym psst V...... :D<3

2010-06-23 @ 09:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0