ridning idag

Rubriken säger allt^ Jag har liksom haft ridning idag. Och nyss duschade jag. Vi hade uteridning och vi fick varsin häst denhär gången. Jag hade lilla Lars. Han var vääldigt seg, men det gick nog rätt så bra. Det var kul iallafall.

Imorgon är det ju skola, jobbigt... På tisdag har vi Goingdag, eller vad det nu heter. Vi ska hur som helst få se hur högstadiet ut, jag börjar ju i högstadiet nästa år:) Sen tror jag att vi ska få träffa våra nya klasser, jag är inte 100% säker men jag tror iaf det.

Wacca har flyttat:'(

Kommentarer
Postat av: Fwiida

Högstadiet. Är du så stor nu::: :-O



Alltså din farfar måste vara ganska stolt. Du väljer ju allt som heter som han. Hästen lilla Lars osså din tandborste sugkoppen Lars ^^

2010-06-07 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0