You're the common denominator...

Nu gör jag inte så mycket, chattar med min underbara vän Vendela och lyssnar på musik. Idag förutom ridning (såklart) har jag suttit vid datorn och imorse for vi till lilla Oliver och kollade till båten. Fast dom var inte hemma.

Efter skolan imorgon följer jag Wacca hem. Hon ska på inskolning, efter som att hon ska börja på en ny ska till hösten. Hon ska börja på Sörböle. Så jag åker buss till MoröBacke (typ) och sen går jag till hennes mamma, samtidigt ska jag hålla koll på hennes 9åriga lillebror. Men det ska nog gå braaa:)

 Försvinn inte..


Kommentarer
Postat av: L I N N E A ღ

sv: Japp det var jättegott!

Haha jag vet ;) Awwwh, tackar tackar! <3

du är så söt & snäll.

Aw tackar! :)

2010-06-06 @ 22:15:59
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: Vendela;)<3

Åh du är också underbar;)<3 Längtar tills på lördag, då ska vi ha j*vligt kul eller hur?;)<3

Älskar dig!(Som vän) Du är bäst!

Kram//v

2010-06-09 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0