gummiband

Okej, jag ska tillbringa lite mer tid åt dethär inlägget, mer än var jag gjorde i förra iallafall:)
Idag har jag varit på skolan, varit hos tandläkaren och haft piano. Jag har ju nyss börjat i de, så jag är inte så värst bra. Hos tandläkaren gick det bra. Det tog 5-10 dagar minuter. Hon/dom sa att jag skulle få sånahära gummiband mellan tänderna eller hur man nu ska säga det..

Vi slutade klockan 20 över 2 idag. Efter skolan var jag me Wachira. Vi var hos henne:)
Imorgon har vi friluftsdag på skolan. Hela dagen;) Så skönt.. Jag ska typ åka madrass med Wachira, dom andra skulle åka slalom. Jag har ju åkt slalom 1 gång, så jag vill åka slalom nån annan gång då jag har blivit lite bättre;)
Det får vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0