jag hatar testet på rixfm...

Nu är jag hos min farmor och farfar, påväg hit så lyssnade jag på radio. Rixfm, på rix fm finns det många bra låtar, men de dåliga är all reklam. Men hursomhelst, när vi åkte hit så lyssnade vi på rixfm, och mitt uppe i en låt började nån prata i radion. Och han upprepade hela tiden "Detta är ett test, ni behöver inte bara oroliga" eller nåt sånt:S "Vi sänder olyckor" Haha jag minns inte riktigt men ungefär så...
Sen bytte jag radiokanal till nån annan. Efter de provade jag att trycka på 2:an (rixfm) men då hade han som gjorde dendära test-saken glömt att trycka bort de, så då var det bara sport på rixfm... Jobbigt... hoppas att de slutar snart!
kusin:)
kusin, för längesen...:) (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0